Comiencen sorpresivamente unes obres en la Collá d´Arniciu haciendo un boquete en la zona que mira pa Bueres. Ye iniciativa del Principáu que, sin información ni consulta con los vecinos afectaos, ponse manes a la obra invadiendo los terrenos de pastu.
Viernes 20 de abril
Los vecinos de la tercia de Bueres (Bueres, Gobezanes y Nieves), na más enterase del desaguisáu, alléguense a la Collá y paren la obra. Les primeres explicaciones de los responsables llegen a los oídos de los afectaos:
El furacu non ye de muncha profundidá, pero tien 12 m. de diámetro, y ta pensáu (lo de "pensáu" ye un decir) pa albergar el agua en un depósito de hormigón de 2 m. pa que los helicópteros puedan repostar agua en casu de incendiu.
Estaría comunicáu con la carretera con una pista, tamién de hormigón. (Adiós campera).
El agua traerinlo de la fuente de FARLLÉU y con esta obra los helicópteros evitarién repostar en el pantanu de Tañes, operación que en la actualidá parez que representa problemas pa los aparatos al remontar vuelu cargaos de agua.
De esta forma, a 900 m de altura que tien la Collá, tendríenlo más fácil.
( Los vecinos no se van dexar comprar por les promeses de poner árboles pa que no se vea la obra o de facer nueves ubicaciones de bebederos pal ganáu, porque ye esto lo que están contando pa convencelos, cola misma estratexia de siempre. Dase la circunstancia de que va unos años los mismos técnicos de la Consejería que ahora quieren destrozar la campera, negáronse a conceder un permisu pa arreglar el folleru de Farlléu con vistes a mejorar el pasu de algún tractor en casu de acidente porque... "aquí, en esta collada no se puede tocar nada". Así son los políticos).
1/5/2007
Vista desde Burllar
Detalle del furacu
¿Otros picos ?
¿Taparánlo?
Lunes, 23 de abril
En reunión celebrá en Campu entre vecinos, representantes municipales, técnicos de la Consejería y de Montes, acuérdase provisionalmente no seguir la obra en esti lugar; aunque después de les elecciones, retomárase la búsqueda de su emplazamientu. El compromisu verbal de la Consejería ye tapar el furacu antes del día 7 de mayu. (Fecha esperada pa ver si cuando dicen les coses, les cumplen; porque, cuando non dicen na, ya sabemos que sí les ejecuten)
Cuestiones legales
El 14 de abril aparez en el BOPA un anunciu por el que se somete a información pública una obra de mejora de infraestructuras de prevención de incendios en el Parque de Redes, en el que se diz claramente que hay un plazu de 15 días pa presentar alegaciones por escrito y que la obra precisa evaluación de impactu ambiental. Según la normativa del Régimen Jurídico de Administraciones públicas el plazu cuenta a partir del día siguiente a la publicación del anunciu, o sea, entre el 15 y el 30 de abril pasados. Desde luego, si el anunciu ye el de la obra de Arniciu, está claro que la empezaron antes de que acabara el plazu y sin evaluación preliminar de impacto ambiental. ¿Alguien sabía algo de esto? ¿Ni siquiera en el Ayuntamiento? Todo muy oscuro...
Jueves, 3 de mayo
Tapen el furacu
Estáu de la collá. 5/5/2007
Estos dís ya se habla de la posibilidá de facer el depósitu pa la zona de Bueres. Veremos a ver si después de les elecciones, con cuatro años por delante, los responsables políticos son tan sensibles a les opiniones de los vecinos como ahora.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario